شناسهٔ خبر: 172398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حد ترخص شرعی استان البرز تعیین شد؛

قدردانی رئیس ستاد اقامه نماز استان از اداره کل راهداری البرز

حد ترخص -البرز رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به منظور ساخت و نصب تابلوهای حد ترخص و حد شرعی در جاده‌های استان البرز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، حجت السلام و المسلمین ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز اظهار کرد: حد ترخص و حد شرعی در شهرها برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز و با استفاده از متخصصان مربوطه حد ترخص و حد شرعی شهرهای استان مشخص شد.

وی افزود: بر همین اساس و با حضور کارشناسان مرکز موضوع شناسی احکام فقهی حد ترخص و شرعی استان البرز مشخص و این تابلوها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ساخت و نصب گردید .

مرادی با اشاره به اینکه نصب تابلوهای حد ترخص و تعویض تابلوهای فرسوده جزو اولویت‌های کاری ما است، افزود: آزادراه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز نهایت قدردانی را جهت کمک در نصب تابلوها داریم.

لازم به ذکر تعداد ۷ عدد تابلوی حد ترخص و شرعی در آزاد راه تهران -کرج -قزوین، محور کیانمهر -ماهدشت، محور اشتهارد -ماهدشت و محور کرج -چالوس نصب شد.